Alla inlägg under april 2015

Av Online Girl - 19 april 2015 01:12

Fyller 17 år 02.33 idag. Kanske borde vara ute och fira mig men det är jag obviously inte. Ligger här i min säng och tänker på hur jag verkligen hatar att leva i samhället vi har idag. Där alla är dryga, allt handlar om märkeskläder, ingen vet vad en bok är längre, ingen tänker på ett skit annat än vad de ska göra i helgen och om de hittar någon att knulla. Så fort man säger något lite konstigt, något man tänkt på så möts man av konstiga blickar och skratt. Jag hatar Stockholm. Jävla fittäckelstockholm vad jag hatar dig. Kan inte alla bara vara lite mer filosofiska, tänka på saker, varför försöker folk lösa sina liv som om det vore världens enklaste sak. 

Ska sova och förhoppningsvis är det en bättre dag imorgon. Godnatt.

Av Online Girl - 6 april 2015 09:09

I min positiva bok (där det står positiva saker varje dag)((vilket är ganska ironiskt för jag är verkligen ingen glad person)) står det idag att jag ska förlåta någon. Och jag undrar, vem fan ska jag förlåta? Bråkar inte direkt med någon och de jag bråkat med förr och inte pratar med vill jag inte prata med. De kanske är de personerna jag ska förlåta? Men hur ska jag kunna göra det när vi är "strangers"? 

--

 

Kom på vem jag ska förlåta. Mig själv. Hur mycket klandrar man inte sig själv för? Man själv kan ju vara ens värsta fiende. Och i mitt fall är det verkligen så, finns ingen annan som får ner min självkänsla så mycket som jag gör. Självklart kan andra bidra men det är fortfarande jag som tar åt mig av vad de personerna säger. Och om någon tycker jag kan vara jobbig för att jag kan prata lite högt ibland? Jag tänker alltid att det är något jag måste ändra på, men varför? Varför ska jag tystas ner bara för att någon annan vill det? Jag kan på riktigt inte hjälpa att min röst blir lite för hög ibland och det är verkligen inte så att jag gör det med flit utan det blir bara så.

 

Kanske ett ganska dåligt exempel men jaja. 

 

Testade en hårtutorial på youtube overnight. never again. Jag har kort hår och detta skulle vara en bra tutorial för det. Hahahaha. Mitt hår har småsmå lockar med volym x1000 och det ser hemskt ut. Lite Magnus Uggla.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

16 år, skriver alldeles för öppet (men anonymt) om mitt liv. Tankar, känslor, skitsnack, kärlek - hela paketet. Välkommen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards